Aflevering/afhentning

Vi vil rigtig gerne have besked, hvis jeres barn holder ferie/fri eller er syg. Dette oplyses på aula.dk – enten via app på telefon eller på skærmen i børnehavens indgang. Denne besked gives senest kl.9.00.

Vi opfordrer til, at alle børn møder senest kl.9.00. Har i brug for at komme senere, så giv gerne personalet besked inden kl.9.00 den pågældende dag. Når der er turdage er det vigtigt, at alle børn møder til den oplyste tid. Spontane ture vil først starte efter kl.9.00.

Jeres barn skal altid afleveres/hentes af en voksen – medmindre andet er aftalt.

Når jeres barn går hjem hjælper i barnet med at rydde op i garderoben og få hængt tøjet rigtig på plads. Det er som forældre jeres ansvar, at holde styr på garderoben.
God orden giver god selvhjulpenhed.

Der siges altid godmorgen og farvel til en voksen. Hjælp gerne jeres barn med dette, da det giver smil og god energi, når man føler sig ventet, velkommen og værdsat.

Garderobe